|
გაკვეთილის თემა
|
თანდებულიანი ბრუნვები
|
|
კლასი/ საფეხური
|
მე-6
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა/პროფილი
|
10\სპეციალური
საჭიროების მოსწავლე კლასში არ გვყავს.
|
|
საგანი/პედაგოგი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა ფოთოლა ჯაჯანიძე
|
|
მიზანი
|
თანდებულების შესწავლა
|
|
წინარე ცოდნა
|
ბრუნვების განმეორება.
|
|
საკლასო მენეჯმენტი/ გაკვეთილის მსვლელობა
|
გონებრივი იერიშით ბავშვებს ვახსენებ ბრუნვებს,ბრუნვის ნიშნებს,ვურიგებ
წინასწარ გამზადებულ ბარათებს,ბავშვები მუშაობენ ჯგუფებში .
|
|
მისაღწევი შედეგი
|
თანდებულების სწორად გამოყენება მეტყველებაში.
|
|
რესურსები
|
ბარათები,მარკერი,დაფა,ცარცი
|
|
შეფასება
|
განმავითარებელი/განმსაზღვრელი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment